Game developing history

3D Action Game Dev., Hardcore games inc.
Ответить
Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 31 дек 2017, 04:31

Today I congratulation self with first positive developing results ;) I understood how is arranged material system of CE5, at least I have observed engine interactions with environment system, and finally I could to build my first beta-level. This level looks nicely. Honestly :roll:, I didn't expect such of result..



Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 01 янв 2018, 07:35

Today I had a good experience with Environment editor, Level editor. I understood how I can to fix the shadows which overlapping each other. Amplifier and Specular diffusions was using from Total Illumination v2 functional tools for fix overmuch dark places on the map. Also, was changed fog, sky, ocean, sun direction and sun rays. Different weather conditions it's a next step which I want to do..

Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 02 янв 2018, 05:38

My first location in my first level I named as "Taverna" :roll: Instead weather I done this because I've a problem :lol: with searching material about weather, about how I can make the snow.

Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 08 янв 2018, 03:23

A good experience for me with 3DMax was at this week. For my first location, (tavern spot) I maked something as covering. In same time I builded a brazier behind of it.

Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 14 июл 2018, 03:25

Harda come back :shock: :o Lets do something on the new UE4.

Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 17 июл 2018, 10:13

Изображение


First level, finished simple geometry.. Light balanced.

AlbertShibe
Статус: Не в сети

Game developing history

Сообщение AlbertShibe » 18 июл 2018, 18:46

In it something is. Now all is clear, many thanks for the information.

Аватара пользователя
*** ROOT ***
Администратор
Администратор
Сообщения: 49
Зарегистрирован: 02 дек 2014, 12:38
Откуда: г. Лешехов
Возраст: 30
Контактная информация:
Статус: Не в сети

Re: Game developing history

Сообщение *** ROOT *** » 20 июл 2018, 09:53

Finished general part of level prototype..
Today I wanna to learn how I can add some sounds to my char and generate footsteps ambient.
Level prototype..



Ответить